vrijdag 6 juli 2007

13 juni 2007

Vandaag is de dag dat Miranda 30 jaar is geworden. Gisteren ben ik bij me moeder en me zus geweest. Ik heb hun verteld dat ik Miranda ten huwelijk zou gaan vragen. Vandaag is het dan zover, het is 13 juni. Zo zenuwachtig alswat bel ik s'middags Richard op om zoals miran gevraagd had hem naar de hand van zijn zus te vragen. Gelukkig krijg ik van Richard toestemming.
Na miran van dr werk te hebben gehaald zijn we richting huis vertrokken en hier heb ik haar een bos rozen gegeven, dit om te laten denken dat dit het enige was vandaag. Aangezien ze niets wist te vragen voor dr verjaardag moest ik toch een kleinigheidje verzinnen.
Hierna zijn we in de auto gestapt en om niet meteen argwaan te wekken heb ik lekker
vaag gedaan. Eerst richting de chinees en toenmet het pondje richting maassluis "gaan we naar Shalom" vroeg miran. Nee en verder niks gezegd, toen we uiteindelijk richting Kijkduin reden dacht ze eerst nog dat we daarheen gingen maar toen ze toch de borden Scheveningen zag werd het haar wat duidelijker. Na een beetje raar doen met me telefoon was miranda ervan overtuigd dat haar moeder en mij moeder en zus ook wel in het restaurant zouden zitten. Binnengekomen in het restaurant heb ik dan ook een beetje lopen doen alsof ik mensen zocht. Uiteindelijk toch maar gaan eten. Tijdens het eten bleef Miranda maar achter haar kijken "nog steeds overtuigd dat de anderen ook kwamen".

Na het eten zijn we richting het strand gegaan. Nadat we een eindje over het strand gelopen hadden stopte ik voor Crazy Piano's. Hier stond ze een beetje raar te giebelen en ik stond te zweten als een os. Ok dan toch maar doen, ik begon met me tekst en belande op me knie met de grote vraag. "Miranda wil je met me trouwen". Totaal verrast van het aanzoek en de ring sprongen bij Miran de tranen in dr ogen. Huilend zij ze gelukkig nog wel "JA natuurlijk wil ik met je trouwen"



Kijk hier naar de foto's

Geen opmerkingen: